Selvitin käsittääkseni kokeet kunnialla ja nyt olen lomaillut ja löhöillyt Otuksen luona ja mökillä. Jotain pientä olen tehnyt käsitöidenkin suhteen, vaikka hartiat ja niskat kaipaisivat lomaa neulomisesta (tai jumppaa). Torstaina taisin kyllä kokeilla napin vääntämistä ja siedettävin versio näyttää tältä:
502786.jpg
Täytyy vielä harjoitella, jos saisi joku päivä jotain kauniimpaa aikaan...

Keskeneräiset käsityöt näyttävät tältä:
502784.jpg
Sininen ja valkoinen eivät ole värejäni, mutta raitaneule tuleekin neuletakiksi siskolle ja pitsivirkkaus on kevään Novitan malli 37, josta siis tulee kassi, johon kaverin ylppärilahja sujahtaa piloon/pakettiin. 14 neliötä 32:sta on syntynyt sitten torstai-illan eli olen hieman koukussa.

Lauantaina olin kaupungilla ja kävin käsityöihmisen aarreaitassa, ompelutarvikeliikkeessä. Mukaan tarttui nappeja.
502808.jpg
Turkoosit napit ovat siskolle, joka aikoo ommella ne koristukseksi johonkin. Valkoiset ovat toisen siskon sinivalkoraidalliseen neuletakkiin ja loput ovat minulle värjäilykokeiluihin. Vaalea vihreä varmaan värjää keväthuivini, jonka ajattelin tehdä varaston valkoisesta puuvillalangasta. Siniselle värillekin on jo suunniteltu käyttöä.

Hyvää pääsiäistä!